25 aprilie 2006

Ne-am intors la vechile obiceiuri. A trecut si perioada in care am fost deschisi la liniste, la bucurie si tot ce e frumos. Acum reintram incet - incet in rutina de zi cu zi.

Ce ne mai scoate oare din cotidian? Poate doar vreun mesaj, un mail uitat....
Toata starea noastra depinde de altii. Dar nu si pentru mine. Vorbeam de decizii intr-un post anterior. Pot spune cu mandrie ca imi pot tine decizia, ca pot rezista tentatiei de a spune niste cuvinte simple, dar totusi cu atat semnificatie.

Sunt mandra ca iubesc si ca ma pot bucura de sentimentul acesta special fara a fi necesar sa o demonstrez nimanui. Sunt deschisa la noi provocari si sper ca in curand sa ma pot bucura de decizia mea, atat de cruda la inceput...

Multumesc celor care mi-au fost alaturi, care m-au inteles si sustinut. Cu un sfat, cu o vorba buna, cu o companie.

K ;-)

eXTReMe Tracker