12 august 2007

sfarsit de saptamana nesfarsit


Stiu ca suna a poveste - dar asa a fost si acest weekend... gratar pe un pamant cu priveliste la Dambovitza unde abia asteptam sa se ridice o casutza. Prieteni, voie buna, muzica si multe paturi pe care s-au legat discutii si prietenii.
Spre seara am dormit intr-un hamac si m-am odihnit pe terasa unei casutze cochete si cu oameni mai mult decat primitori. Recunosc ca de vreo luna incoace am invatat cum sa am rabdare cu copii mici, cum sa ii pacalesc sa manance.. si tot asa.
am dormit acompaniatii de torsul unui motanel cu sinuzita:D care a stranutat si ne-a umplut de "mucisori". asta pana sa cada de pe spatarul canapelei si sa se ancoreze in spatele ochilor albastri :)
din pacate maine e luni din nou si intram in alta sfera...


3 Comments:

At 2:47 p.m., Blogger SunShine said...

f frumoasa poveste... mi-a placut la nebunie cum ne-ai spus ca ai invatat sa pacalesti copilasii mici sa manace iar imaginea motanelului cu "mucisori" mi s-a parut very very kute... btw cum il kema pe pisic!?? si...in legatura cu copilasii, any plans yet???

 
At 4:01 p.m., Blogger kopinaki said...

:) ai nevoie de creativitate pentru a pacali niste copilasi sa manace..
pisicutza are sinuzita cred si o cheama rocky ..

cat despre planuri de viitor... te tin la curent ;)

 
At 8:13 p.m., Blogger SunShine said...

hihih rock on, rocky!!!
OK!!! can't wait 4 news then!
pup

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker