29 iunie 2006

Pot oare alege?!?

Anticii spuneau ca fiecare individ are un liber arbitru, acea posibilitate de a face alegeri – bune sau rele.

Zilele trecute ma gaseam in postura multiplelor alegeri. In viata avem atatea oportunitati – pe care nu le vedem, nu suntem constienti. Ignoram ceea ce ne face bine si ne afundam in lucruri destul de vagi, care nu ne aduc satisfactie pe cat am vrea.

Am ales sa gandesc posibilitati. Nu foarte fericite, dar macar vor fi ale mele, ma vor definii – nu stiu daca este cu un i sau cu 2 :-D.

Ascult de o saptamana radio din Grecia – scriu pentru clienti din toata lumea si din domenii atat de diferite - stau la birou cu castile pe urechi si gandesc. Gandesc posibilitati si alegeri. Si ma inspira muzica ;-) - ma face sa zambesc, sa imi dea lacrimiile, sa ma ridic si sa pelc departe, ma face sa stau si sa lupt in continurae – cred ca de fapt imi da posibilitatea sa aleg.

PS. Vreau sa ma urc pe motocicleta si sa merg cu 234 km/h pe drumuri inedite – vreau ca vantul sa se joace cu parul meu si eu sa infrunt drumul cu darjism. Dar mai intai de astea trebuie sa imi iau motor si sa invat sa conduc – nu sa stau in spate. Dar poate vine vreun print si ma duce la o plimbare....

1 Comments:

At 3:43 p.m., Anonymous Anonim said...

S-ar putea spune uneori ca viata intreaga se invarte in jurul (si nu injur ca nu e frumos) - ca sa nu spun pesimistul "reduce la"- alegeri. posibilitati. Variante. alternative.

Stateam aseara si ma uitam la un film serial - nu conteaza care - insa o vorba mi-a ramas in cap - a unor indieni - care spuneau asa: poti urma mai multe carari pentru a ajunge in acelasi loc.

Poate ca intr-un fel confirma vorba noastra cu: ce-i al tau e pus deoparte. poate nu.

Cert este insa ca te face sa gandesti. Stau si ma uit la viata mea, Kopinaki draga, si constat ca parca uneori pot spune asa a fost sa fie. Si da, uneori doare, dar...

dar stii cum e: sa ai parte de tot ce vrei/doresti - sau de tot ce iti trebuie? Cine poate spune daca noi stim ce ne trebuie? Eu zic ca stim. sau cel putin ziceam. Si intr-o zi = cand am avut ceea ce imi doream - pt cam o luna jumate-doua - am descoperit ca ceea ce imi doream nu era pentru mine. ca de fapt visul poate sa se termine urat. Si apoi am dat peste ceea ce imi trebuie.

Dar prea multe intrebari si idei am scris deja. Si doar ce e prea mult strica, e imoral sau ingrasa.... asa ca ma opresc - pentru moment

Loredana

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker