31 iulie 2006

Inghet in plina vara

De astazi mi-am pus net acasa... voi scrie mai des..

Exista momente in viata noastra pe care uneori am vrea sa le smulgem si sa le inchidem intr-o cutie a Pandorei. Credeam ca odata iesit la liman e usor sa continui. Am uitat insa cel mai important lucru.... sunt o romantica incurabila, traiesc cu pasiune si vreau ca totul sa fie perfect. Nu numai pentru mine.. ca asta e greu sa se intample. Ma bucur sa aud ca oamenii se casatoresc, se iubesc, se iarta, uita si merg mai departe.

Eu nu am reusit. M-am impiedicat in apele line ale uitarii. Si ca rezultat mi-am sfasiat din nou sufletul. A ramas intre Predeal si Sinaia, pe culmile marete si reci. Va ninge iarna asta si va ingheta el... - acum e inca prea fierbinte. Nu il va recupera nimeni - nici macar eu.

Si ca sa inchei optimist - e cald afara, e frumos si zambete exista. Sa le cautam... sa le mimam si in cele din urma le vom simti ca fiind adevarate... pana se deschide cutia Pandorei.

eXTReMe Tracker