26 iulie 2006

Surprizele sunt intotdeuna placute

E frumos sa ti se faca surprize sau chiar sa le descoperi acolo unde nici macar nu te asteptai.
Incepand de luni mi se intampla lucruri minunate – dar sunt undeva contrabalansate (trebuie in orice situatie sa existe echilibru) de anumite caderi.

Azi am aflat ca am primit cadou o pereche de ski-uri cu clapari cu tot ;-) - abia astept prima zapada sa le incerc.. dar mai intai sa le si vad, eventually.

Alt cadou neasteptat dar descoperit este legat de starea sufleteasca. Sunt fericita ca pot zambi din nou si am un motiv pentru care sa ma trezesc dimineata. Este atat de bine sa te simti linistit...

Prietenii sunt alaturi de mine, mai mult decat in orice moment – cred ca este vorba de un nou inceput – asteptat atat de mult si fara egoism o spun, binemeritat.

Vreau sa dau din starea mea si prietenilor, sa ii fac sa fie si ei cu zambetul pe buze, sa nu ii mai doara, sa nu mai sufere, sa fie tot timpul bine. Dar surprizele la care nu ne asteptam sunt intotdeauna placute, de accea nu le mai asteptati – vor veni atunc cand va veti astepta cel mai putin. Just relax ... and wait.

5 Comments:

At 1:04 p.m., Anonymous Anonim said...

Ha, asta cu echilibrul eu am zis-o prima :) Da... e nevoie de echilibru in absolut tot ce facem. Si asta e o veste buna, asta inseamna ca dupa orice ploaie, mai devreme sau mai tarziu, va iesi soarele.

If we cannot live so as to be happy, let us least live so as to deserve it.

 
At 1:44 p.m., Blogger kopinaki said...

Got me ;-) Si ai avut atat dreptate...

 
At 8:14 p.m., Anonymous Anonim said...

Soarele rasare in fiecare zi. Trebuie doar sa avem puterea de a observa acest lucru.

Iar dupa ceva vreme... reusim sa pastram soarele in suflet si seara si noaptea. E greu. Si motive sa cazi sunt multe. Dar ce folos sa stai pe loc, sa fii trist? - ai ajunge sa sapi o groapa atat de adanca incat nu ai mai putea iesi niciodata din ea...

PS: orice sfat ai da altuia... aplica-l si pt tine:), nu?

 
At 8:15 p.m., Anonymous Anonim said...

PS: Sper ca toate surprizele de care vei avea parte sa fie placute... ca daca unii isi pun mintea, poti avea f usor si surprize extrem de neplacute...

 
At 10:40 a.m., Blogger kopinaki said...

Ce ne facem insa atunci cand surprizele placute (la prima senzatie, cunoastre) sunt placute, iar pe masura ce relatia se dezvolta devine ne-placuta? Cum scapam din capcana entuziasmului, cum percepem schimbarile negative? Cum ne dam seama ca nu este ceea ce ne-am dorit? .... Prea multe intrebari, prea multe griji... fara sens si fara sfarsit...

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker