08 februarie 2008

vreau sa rad

Cuvintele se pierd, minutele se scurg greu, timpul se taraste, dar cand ne scuturam din neantul realitatii prea obositoare si urate realizam ca de fapt nu am facut nimic pentru a ne face trecerea mai placuta.

Suntem preocupati de detalii, traim in situatii pe care nu ni le dorim, sacrificam psihic si timp pentru oameni care nu merita. Ne uitam in jur si vedem ca si cei pe care ii numim prieteni fac la fel. De drag sau de nevoie.

Dupa care stau si ma gandesc ce mi-as dori foarte mult in viata asta. Vreau sa pot sa rad, sa rad din toata inima, sa ma bucur, sa regasesc bucuria in orice lucru, in placerea de a fi al meu. Mi se intampla de foarte multe ori sa imi doresc un lucru, dupa care in momentul in care il am sa nu mai simt nimic.

Cred ca e vina mediului in care “ne dezvoltam” si care ne otraveste cu goliciunea si lipsa de profunzime a lui.

2 Comments:

At 3:26 p.m., Anonymous Anonim said...

Bau! Uite poti sa razi! Daka nu poti sa mai gasesti nimic in jur sa te faca sa razi, cauta pe cineva. Un clown, o rata vorbitoare, un caine care miauna, sau fi mai happy! Este ceea ce-ti doresc eu.

 
At 3:31 p.m., Blogger kopinaki said...

:) Multumesc de incurajare. in curand voi putea rade si bucura de viata asta...

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker