30 august 2006

Lost and found

... am revenit la viata de zi cu zi pastrand in suflet fiorii si amintirile a cinci zile absolut superbe petrecute alaturi de cineva deosebit. Nu stiu ce am facut ca sa merit toate aceste momente care mi-au incarcat bateriile pentru restul anului...

Cred ca in cinci zile mi-am odihnit ochii si mintea doar pentru cateva ore... sunt inca intr-o stare melancolica, de euforie si asteptare.. totul mi se pare aievea...

M-am pierdut si m-am regasit pe taramuri departate de realitate, pe insula indragostitilor, am vorbit cu Afrodita si am rugat-o sa aiba grija de toti cei care se iubesc cu adevarat. M-am scaldat in apele pur albastre si cristaline ale unui colt de rai, am explorat si cucerit sufletul meu si al lui...

cam multe puncte de suspensie azi.. din cauza oboselii atat de placute in acest moment.

2 Comments:

At 12:19 p.m., Anonymous Anonim said...

Ma bucur ca te-ai simtit excelent!
Vrem poze si detalii picante! :)

 
At 12:22 p.m., Blogger kopinaki said...

Este in pregatire un post lung cu detalii si multe poze ;-)...detaliile picante la o bere ...

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker