10 august 2006

Traiesc un vis

De o saptamana incoace traies un vis frumos care in curand va deveni realitate. Cred ca mi-am intalnit sufletul pereche. De fapt nu cred, sunt sigura... cum spuneam intr-un post anterior iubirea vine atunci cand te astepti mai putin cu o intensitate uimitoare. Ai impresia ca toate lururile merita traite si simtite la maxim.

Drept pentru care voi mai face inca o nebunie inainte a ma cuminti... voi pleca intr-o tara vecina pentru a-mi trai visul. Si se preconizeaza a fi fierbinte... alaturi de cineva care ma intelege si vrea sa ma faca fericita....

Imi doresc ca persoanele din jurul meu sa fie fericite, sa aiba un motiv pentru care sa se trezeasca dimineata si sa spuna - o nou zi incepe, va fi frumaosa pentru ca exist eu si mai exista undeva un sufet care se gandeste la mine...

1 Comments:

At 8:32 p.m., Anonymous Anonim said...

Oricine iti e prieten poate spune doar + Have fun and make it true!

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker