07 august 2006

Suflete pereche

Nu ti s-a intamplat niciodata sa fii intr-un loc si sa simti ca nu te potrivesti cu peisajul? Ca trebuie sa zambesti asa de complezenta – dar de fapt sa fii in cu totul alta parte cu gandul si sufletul? Tuturor ni s-a intamplat. Sunt sigura.

Ultima mea escapada la malul marii a fost un esec :-( imi pare rau sa o spun. Tolanita pe un sezlong, inconjurata de prieteni – eu imi doream altceva, eram plecata departe cu toata fiinta mea. Si nimeni nu si-a dat seama. Au incercat sa gaseasca scuze si motive pentru starea mea. Iata aici alta problema ce apare: greu gasesti acea persoana cu care sa te intelegi si care sa te inteleaga intru totul. De aceea cand o gasiti sa nu ii dati drumu, sa dati totul pana la uitare – pune-ti pasiune in tot ce faceti si nu acceptati nici un compromis. Viata e frumoasa si merita traiata alaturi de sufletele pereche.... sau cel putin asa ar trebui sa fie.

Pupici dulci dimineata la ora 8 si putin – asa ca sa va mearga ziua perfect ;-)

1 Comments:

At 2:00 p.m., Anonymous Anonim said...

If we cannot live so as to be happy, let us least live so as to deserve it... zicea cineva. Si mai ales nu ii raniti pe cei din jurul vostru.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker