15 noiembrie 2006

Seara pe inserate

Cand plec seara spre casa imi place sa stau pe bancutza mea preferata de langa metrou si sa ma uit la cer, sa fumez o tigara. Am vedere la o artera circulata si asta imi da sansa sa imi rememorez ziua, sa ma gandesc ce am facut bine, ce este de imbunatatit si mai ales ce nu am facut. Ma uit la masini grabite spre destinatie, la oameni prea ocupati sa se uite in jur, la pisicutele care in ciuda frigului se uita dragostos la tine si ma intreb de ce numai eu ma opresc ca sa ma uit la stele si sa gandesc.

ps: Ieri am avut din nou cele doua pisici birmaneze si de-a dreptul agitate in vizita peste noapte. Vor mai veni si zilele viitoare. Le iubesc asa cum sunt ele – alintate, jucause, sinucigase, pofticioase, cersetoare dar mai presus de toate atente si delicate.


later edit: am primit poze mai frumoase cu pisicutii - care acum sunt tot in compania mea... so enjoy:)











eXTReMe Tracker