24 octombrie 2006

Despre toamna

O zi de toamna cu soare bland. Razele lenese se joaca cu suvitele mele. E Timpul sa incep o noua zi care se anunta interesanta. Plec spre Tulcea unde voi fi domnisoara de onoare la nunta unei prietene. Sunt curioasa sa descoper un oras nou, traditii si de ce nu oameni.

Drumul este un deliciu. Antrenant si peisaje din alta lume. Nu stiam ca Dobrogea e asa frumoasa... am vazut copaci ingalbeniti, care mi-au adus aminte de toamnele petrecute in copilarie la bunici. Am prins pasarile jucandu-se pe luciul apei, caprele, oile si vacile infruptandu-se din pajiste.

A fost un vis drumul, mai ales cel de intoarcere :D...

M-am simtit pentru o zi jumate in alta lume.. o lume linistita, cu oameni calmi si plini de viata. M-am intors trista in Bucuresti caci oamnenii de aici nu stiu sa aprecieze stelele de pe cer, soarele bland dimineata si actiunile celor din jur....

Visez din nou la o escapada pe drumurile unde miroase a toamna.

2 Comments:

At 3:11 p.m., Anonymous Anonim said...

plictisitor

 
At 10:16 a.m., Blogger kopinaki said...

nu mai citi daca nu-ti place

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker