06 decembrie 2006

Parallel Thinking

Am luat leapsa de la blogariu si tema de gandire este: 5 carti pe care le iei cu tine pe o insula pustie. Stau sa ma gandesc cum ar arata insula mea pustie ca sa stiu ce carti as vrea sa le iau cu mine. So.. cred ca are o plaja lata cu nisip fin ca sa pot sa stau sub un palmier si sa citesc cand ma plictisesc de mare… dupa care vreau o padure de palmieri sau bananieri combinati cu portocali, mango si lamai. Drumul prin padurea mea imaginara trebuie sa dea la poalele unor munti impunatori si cu creste golase care sa te duca cu gandul la climbing.

Ok. Acum pot sa imi aleg cartile…
- opera completa a lui Platon (pentru momentele de meditare profunda de la malul marii)
- Lolita de Nabokov (poate reusesc sa o termin in asteptarea eternitatii sau a revenirii la realitate)
- Eliade – Maytrei sau orice altceva (ca sa vreau sa urc acel munte)
- Cartarescu sau Steinhardt (pentru popasurile catre culme)
- Cioran – Lacrimi si sfinti (pentru sentimentul de reusita)

Astept cu nerabdare sa vad ce prefera sa citeasca katakitoka, kit si ana.

2 Comments:

At 11:46 a.m., Blogger The Gum said...

Lolita by Vladimir Vladimirivich Nabokov

 
At 2:52 p.m., Blogger kopinaki said...

mi-a scapat:D

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker