31 august 2006

Lunga mea scurta vacanta

Nici nu stiu de unde sa incep si unde sa termin. S-au intamplat atatea in doar 5 zile... peripetii, adrenalina, bucurie, lacrimi, veselie, relaxare .. stari prin care am trecut si in care m-am regasit - stari pe care le-am trait la o intensitate maxima. Ce e frumos trebuie sa tina putin caci dupa aceea devine obisnuinta si pierde din intensitate. asa ca...

Cu mintea limpede acum si cu melancolie inca in suflet voi incerca sa fac un rezumat al escapadei mele in Grecia, mai precis pe taramurile insulei indragostitilor, Milos.

Joi, 24 august dupa o zi plina la birou am luat Taromul spre Atena. Stiam ca ma va astepta cel pe care il cunoscusem intamplator pe net si aveam emotii de parca eram un copil mic in fata unei surprize. Prima privire a fost o strafulgerare si o poarta spre ceea ce urma sa se intample in urmatoarele zile. Aveam sa petrecem cele mai frumoase clipe impreuna.. doar noi doi pe o insula minunata, departe de cotidian si de oras.

Vineri am fost cosmopolita.. m-am dus la shopping in Kifisia, Atena - una dintre cele mai simandicoase zone comerciale. E super tare sa intri intr-un magazin si sa ai la dispozitia ta un ghid care iti arata zeci de modele si te consiliaza care cum merge in ce situatie si care nu se supara daca nu cumperi nimic. Mai mult chiar, faci schimb de carti de vizita si te asteapta cand vor primi noua colectie sau vor avea reduceri. Am profitat de reducerile adevarate si m-am plimbat cu un frappe in mana pe strazile inguste ale metropolei, am stat pe bordura admirand peisajul si asteptandu-mi iubitul.

Mai pe seara am avut parte de prima mea lectie de surfing - am ridicat catargul si am luat vant in vela... cate felicitari am primit (cica de la treia lectie in sus poti sa faci chestia asta) - lucky me :-P . E o senzatie magnifica sa simti cum tu controlezi surful si te folosesti de vant, de natura si de fizica ca sa inaintezi pe apa atat de albastra a Mediteranei. Dar fetelor sa nu va faceti unghiile daca vreti sa faceti surf si sa nu va vaitati de zgarieturi si cazaturi... eu una am avut parte de niste vanatai pe cinste :D noroc ca m-am bronzat si nu se vad. aaa! si trebuie sa aveti muschi, e chiar greu sa ridici catargul si sa pleci in larg.

Asa ca pana la anu mai am timp sa ma duc la sala si sa sper ca o sa ma intrec cu cel din poza.. cine stie?

asa... sambata dimineata.. ora 4 jumate dupa doar 2 ore de somn incep si suna 4 telefoane, combina la maxim.. si noi tragem sa plecam spre port sa luam vaporul spre destinatia de vis. Il prindem exact cand vroia sa ridice ancora.. si in 4 ore ajungem in Milos. Superb - ramanem fara cuvinte. E insula perfecta pentru a te relaxa si a te indragosti. Luam o motocicleta pentru cele cateva zile acolo. Si incepem explorarea... nu va pot descrie in cuvinte ce am vazut, iar pozele vorbesc de la sine.. insa realitatea este undeva departe. Trebuie sa calci pe unde a calcat si Afrodita ca sa intelegi de ce este atat de frumos si linistitor acolo.

Am alergat pe nisipuri aurii, am urcat pe stanci si munti, am facut motor-climbing, am visat cu ochii deschisi si am tinut in brate un suflet pereche. Am dansat, am fumat, am dat gata cateva shoturi si noapte mi s-a parut fara sfarsit. M-am pierdut si m-am regasit in momente de reflectare. Am tipat, am plans, am ras si m-am simtit din nou vie. A fost o vacanta plina, frumoasa si totodata trista.

Am cucerit o plaja pustie pentru cateva ore.. am fost doar noi, marea, nisipul si pesterile. Am descoperit picturi rupestre pe peretii grotei, am vorbit despre cum traiau cei care au descoperit pentru prima oara frumusetea marii si vietii din acele timpuri. Am vrut sa ramanem pentru totdeuna acolo... dar imediat am spus ca vrem internet, home cinema.. deci civilizatie. Am pierdut sensul de a trai in armonie cu natura, ne-am denaturat - dar ne-am bucurat de locul nostru magic ;-)

Ne-am intors la realitatea Atenei marti seara.. iar miercuri dimineata dupa o ora de liniste am luat din nou Boiengul spre casa... pana si vremea era mohorata, undeva in ton cu starea mea. Cam atat despre zilele in care am fost fericita. Acum nu vreau decat sa fiu linistita si sa merg mai departe asteptand iarna. Toamna o sa o sar, e prea romantica si pentru a trece de ea iti trebuie pereche altfel nu te vei bucura pe deplin de albul imens.

5 Comments:

At 1:43 p.m., Anonymous Anonim said...

super-super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bravo!e chiar bestial de ....liniste..acolo!

 
At 1:45 p.m., Blogger kopinaki said...

Multumesc... este o insula pentru cupluri unde chiar te regasesti si te linistesti

 
At 11:20 p.m., Blogger whereisUrmind said...

Toti au nevoie de cate o formatare din cand in cand, parca iti schimba ulterior perspectiva despre ce te asteapta si cum sa infrunti :) Nici ca poti dori ceva mai mult decat o insula aproape pustie pentru o asemenea activitate! E de retinut locul, poate pe viitor ajung si eu pe acolo.

 
At 9:44 a.m., Blogger kopinaki said...

Ai dreptate. Iti incarca bateriile si te face sa vrei sa faci din lume un loc mai bun. Acum totul depinde pe tine ca persoana si ce anume vrei de la viata;-)

 
At 10:32 a.m., Anonymous Anonim said...

Te rog, spune.mi, daca iti reamintesti , daca erau ferry din milos in santorini.
Am sa plec in sept in Milos, Santorini si Mykonos.Am facut ruta, am gasit cazari, ferry, avioane...in afara de aceasta ruta Milos-Santorini..
Multumesc

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker