13 martie 2007

Placere sau dependenta

Katakitoka nu sta cuminte si face vraji ca de obicei. Iata ca ma provoaca sa caut prin cutia cu simtiri si sa marturisesc de ce sunt dependenta. Dar de ce nu sunt oare dependenta? :P

Ce se intelege oare prin dependenta? Sa fie acel lucru fara de care nu mai poti trai? Mmm – greu de crezut. Suntem adaptabili si chiar daca este mai greu sa trecem peste anumite lucruri, supravietuim pana la urma. Am invatat ca pana si obisnuinta – cea mai grava forma de dependenta, poate fi invinsa. Trebuie doar sa vrei si sa ai sustinere.

Cred ca ar trebui sa insirui aici lucruri care imi place sa le fac cu placere… la asta se reduce pana la urma dependenta – placere in orice forma a ei… de la extaz pana la agonie. Sar peste dependenta de tehnologie de orice fel. Si la fel pentru slabiciunea mea de a scrie.

Nu-mi inchipui diminetele fara cafea/ness/frappe – orice forma de cofeina -> fara ea, nu se intelege nimeni cu mine. A!! Si imi place sa fumez. Si nu o fac ca e un obicei social. Pur si simplu imi place gustul tutunului pe buze.

Sunt “dependenta” de un sarut si un zambet. Bineinteles ca e foarte importanta aici persoana… in general imi place sa am un suflet pereche langa mine – care sa ma scoata din pattern, sa ma faca sa ma simt deosebita.

Iubesc orice e verde. Se poate spune ca sunt “dependenta”???!!!

And btw – sunt “dependenta” de siguranta si confirmari. De orice natura ar fi ele.

Si acum ca m-am mai descoperit putin, il invit pe boariu sa ne impartaseasca din dependentele sale. That will be interesting 2 read.

Later edit: il provoc si pe Andrei sa ne spuna de ce este dependent... in afara de pasiunea sa - fotbalul:)

4 Comments:

At 3:41 p.m., Blogger Andrei Crăiţoiu said...

Cred ca esti dependenta de tigari.Daca el,cel care te iubeste ar fi cu tine mereu si te-ar saruta cald si frumos,ai uita doamne de asa ceva.Si tu ai vrea sa emani un aer proaspat si atunci nu ti-ar mai placea sa simti gustul tutunului pe buze ci gustul lui care te va face dependenta de el.Cred ca nu poti deocamdata sa faci acest pas pentru ca si el cel ales de tine, fumeaza.Nu am nimic impotriva cafelei de dimineata,imi place aroma ei dar eu nu consum si prefer un pahar de suc natural facut de mine la botul calului.Si mie imi place verdele "brotacel".Toata camera de zi(a mea) este predominant in verde,verde care este foarte reconfortant.Da,aici se poate spune ca esti dependenta si este foarte bine.Chiar daca nu am fost invitat,m-am simtit bine aici.I pup you!

 
At 4:14 p.m., Blogger kopinaki said...

mmm.. interesanta teoria cu fumatul... si poate chiar adevarat, caci el este fumator :D

uite ca acum te-am provocat si pe tine sa-ti dai pe fata dependentele... ;) enjoy

 
At 5:55 p.m., Blogger Andrei Crăiţoiu said...

Sunt "dependent" de oameni, pe care ii iubesc mult.Fara comunicare sunt mort.Nu pot sa stau in redactie fara sa vorbesc,cu toate ca eu ma ocup de toate blogurile gsp-ului(acolo nu trebuie sa vorbesti decat cu tastele) eu vorbesc intruna.Din cauza asta merg si pe teren ca sa obtin anumite informatii direct de la sursa(interviuri).Sunt mort fara net.Sunt "dependent"de prieteni.De cei adevarati.Trebuie sa ma intalnesc cu ei ca sa barfim mai rau decat voi.In rest ,un baiat normal si cu bune si cu rele.Nu am fost tradat pana azi si sper sa gasesc fiinta care sa ma inteleaga cu privire la programul meu de munca cam dezordonat in functie de evenimente.Stiu cand plec,dar nu stiu cand sosesc acasa.Poate exagerez,dar vreau sa invat cat mai mult.I pup you!

 
At 12:23 p.m., Anonymous Anonim said...

Uite cum vorbesti tu de funie... in casa spanzuratului! :)) Uite acilea de ce: addicted

Si (sa nu care cumva sa uit!): toate cele frumoase sa ti se intample, impecabil si pe termen nelimitat! Evident, urarea ar fi trebuit s-o fac acum o saptamana, dar... promit ca anul viitor o voi face fix de ziua ta. ;)

Pana data viitoare... vremuri frumoase!

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker