22 ianuarie 2007

5 Things you didnt know about me

So.. Loredana m-a provokat sa imi cotroboi prin suflet si sa fac publice 5 lucruri mai putin cunoscute despre mine. Greu avand in vedere ca sunt multe lucruri pe care nici eu nu le stiu despre mine. Dar am reusit sa cern…

  • Am vrut sa ma fac doctor stomatolog. Si nu pentru ca sa mostenesc afacerea lui tata, ci pentru ca vroiam ca toti oamenii sa fie cu zambetul pe buze.
  • Nu suport prostia – de orice fel.
  • Cateodata ma gasesc in situatii care nu imi convin si nu stiu cum sa ies din ele – sunt prea miloasa cu cei din jurul meu si multi profita.
  • Am fugit de acasa cand eram in liceu. Imi placea sa dmir marea pe timp de noapte…sper ca ai mei parinti sa nu citeasca asta…:d
  • Am fost la olimpiada de informatica si am luat si premiu … iar acum scriu … cat de ciudata este viata (dar daca ma gandesc mai bine tineam un jurnal cu tot felul de proza si poezii inca din liceu – ar trebui sa postez cateva dintre ele, sunt chiar misto).

Cam atat despre cotloane ascunse, daca vreti sa descoperiti mai mult, stiti unde ma gasiti. Iar acum vine partea cea mai grea.. cui sa dau mai departe tagul… scumpilor mei prieteni carora le multumesc ca ma sustin sa merg mai departe… katakitoka si blogariu .

1 Comments:

At 5:25 p.m., Anonymous Anonim said...

Prietenii shtiu de ce!... ai fugit de acasa! Si stim si cand si nu doar o data! :))

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker