03 ianuarie 2007

O vacanta neasteptata

De unde sa incep si unde sa termin? Probabil cu inceputul.. plecare spre Constanta sambata dimineata la 9 – ceea ce inseamna trezit la 7 jumate, un chin pentru mine.. dar a meritat. Cand am ajuns m-am intalnit cu prieteni de mult uitati si cu care am tinut legatura doar prin telefon si mail.. asa ca seara s-a lasat cu peripetii. Ne-am strans dupa 6 ani - gasca din copilarie acasa la un prieten.. amintiri, povestiri, planuri de viitor, multe poze, bautura si voie buna. Narghilea de mere si cirese, dupa care in club. Am condus un BMW – superb- cu peste 110 pe strazile urbiei. Ne-am intors acasa pe la 6, mai ca nu ne-au dat afara din club…

A doua zi in vizite la prieteni din nou. Am vazut casa unei prietene bune, superba – bravo Lavi ;)

Iar vizite in Eforie la niste prieteni foarte buni de familie intr-o casa cu iz grecesc si multa caldura si iar voie buna.

Craciunul a fost linistit in familie alaturi de finuti si cele cateva carti de marketing si copywriting ;) cadourile pe masura… un iPod, o rochitza de la BSB, ochelari noi si lentile de contact :) Iar in seara de Craciun am fost la prieteni in vizita - multumesc Myky si Suzy.

Pregatiri de Revelion – dar raceala m-a tinut doua zile in pat, asa ca am vorbit extrem de mult la telefon cu prietenii si iar am citit, am scris, am reflectat, m-am odihnit. Ma uitam la cerul albastru de pe geam si am avut timp sa vad filmele pe care nu le-am vazut un an intreg. Surprizele dinainte de Craciun au continuat si dupa.. am primit telefoane si mesaje de la prieteni cu care credeam ca nu o sa mai vorbesc niciodata, dar ciudate sunt aceste evenimente cand lumea devine mai deschisa…

M-am facut cat de cat bine pentru marea seara si m-am gatit cu noile mele achizitii dupa care am alergat zile intregi. E foarte slab orasul la capitolul gasit lucruri misto pentru o fata care s-a obisnuit cu capitalele lumii :P

La Rev ne-am reunit gasca acasa la fratii mei preferati - gasca cu care am petrecut cel mai bine in anii cand eram acasa. Mi-a placut ca nu ne-am schimbat, suntem aceasi nebuni cu vise si realizari. Am petrecut noaptea in bucatarie unde era cea mai mare distractie. Am ras, am mancat, am fumat din nou narghilea si am avut parte de multe cocktailuri – multumim Melcu. Poze aici .

Am vorbit despre Maroc, despre traditii, despre alta lume si acum nu pot decat sa ma gandesc ca vreau sa vad Marackesh-ul, sa vad dunele de nisip si sa ies cu aparatul de fototgrafiat pe strada si sa surprind istoria in format digital…

M-am intors la Bucuresti dupa o cursa magnifica cu Fiat-ul si lasand in urma amintiri frumoase. Am facut cativa oameni fericiti si ei la fel pe mine si am ramas cu momente care sa ma motiveze in acest an. Maine abia astept sa merg la birou si sa ma apuc de treaba.

La multi ani tuturor si un an cat mai bun cu multe realizari si milestone-uri bifate… eu mi-am facut deja lista… voi?

Etichete:

2 Comments:

At 9:45 p.m., Anonymous Anonim said...

good , tine-o tot asa...

 
At 10:57 p.m., Anonymous Anonim said...

draga mea,

stii ce se spune: cum incepi anul - asa o tii ;)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker