23 decembrie 2006

Bilantz inainte de schimbarea anului

Ne apropiem cu pasi rapizi de sfarsitul acestui an. Un an greu, cu multe schimbari mai bune sau mare rele, cu progrese si regrese.. dar pana la urma cu multe experiente care m-au maturizat si schimbat. In bine sper.

Spiritul Craciunului inca nu l-am simtit. Sper sa intru in atmosfera odata ajunsa acasa, la Constanta in casuta primitoare, alaturi de parinti care stiu sa isi rasfete fata. Vreau sa merg la shopping, sa iau cate un cadou dragutz pentru toate persoanele care mi-au fost alaturi si m-au sustinut. (stiu ele care sunt si le multumesc)

Stau si ma gandeam cum acum un an visam sa zbor spre o insula a Mediteranei unde urma sa petrec Craciunul. Am mers pe strazile Atenei si tot ce imi doream era sa am un super job, sa fiu apreciata si iubita. Se pare ca cineva mi-a indeplinit aceasta dorinta, mai tarziu ce e adevarat si cam pe jumatate, dar nu pot decat sa fiu fericita si sa vreau mai mult in continuare. de fapt.. sufletul pereche e acolo undeva, I just have to grab it ;) any proposals :P ?

Pentru anul ce se grabeste sa vina imi doresc sa fac lucruri mari, sa imi indeplinesc cateva dorinte prafuite de ignoranta unora si sa regasesc acea stralucire in fiecare lucru. Sa dau mai mult si sa primesc la fel de mult. Ceea ce va urez si voua, un an mai bun, mult mai bun(am eu un feeling ca va fi un an cu multe realizari) – si aici fiecare isi seteaza obiective ;)

Etichete:

eXTReMe Tracker