13 februarie 2007

Nu vreau. sic

Azi am iesit din barlog si m-am uitat cat este de mutilat orasul si parca toti tinerii asteapta cu nerabdare tremuranda faimoasa zi in care isi pot da pe spate iubitele. Nu inteleg de ce trebuie sa ne demonstram dragostea intr-o zi anumita din an? Ce aduce in plus daca imi da astazi o floare sau maine? Tot un gest ramane. Si cu cat este mai natural, cu atat mai credibil. Nu vreau inimioare si declaratii de dragoste de Valentine’s si nici de Dragobete. Vreau sa stiu ca eu sunt cea care contez si sa imi arate asta. La fel cum o fac si eu.

Mi se pare tras de par sa imitam ce fac altii, sa nu avem pic de imaginatie, sa credem ca o masa la restaurant si o inimioara de plus vor face iubirea mai trainica sau mai credibila. Rest my case.

2 Comments:

At 5:10 p.m., Blogger Andrei Crăiţoiu said...

Esti intr-o pasa nasoala.Cand o sa te simti bine si cand o sa ai langa tine pe cel iubit sa sti ca o sa astepti cu emotie o mica surpriza de la el.Mie imi plac acest gen de "surprize".Cred ca si tie.

 
At 5:13 p.m., Blogger kopinaki said...

:) da, ai dreptate.. dar vroiam sa spun in acel post doar ca nu trebuie sa avem o zi speciala ca sa facem si primim surprize ;)

ca parca s-a pervertit prea mult lumea asta.. nu ne mai bucuram decat la comanda parca.

si intre timp cel iubit a venit cu surprize frumoase ;)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home

eXTReMe Tracker