06 septembrie 2006

Back 2 reality

Agitatie, stres, oboseala. Si nu au trecut decat trei zile de revenire la cotidian. Printre picaturi ma gandesc ca desi mi-am pierdut cartela o sa imi amintesc numerele celor apropiati.. sau ma vor suna ei sa ma intrebe unde am disparut.

Mi-am uitat codul pin de la card :-(( dar ca prin minune mi l-am adus aminte in fata bancomatului – probabil de frica ca nu mai aveam bani sa supravietuiesc. Dar mai trist este ca trebuie sa imi schimb cardul tocmai acum cand am retinut pinul :-P.

Am stat de vorba cu prietenii, am descoperit noi oameni fascinanti cu care imi face placere sa discut. Si am zambit vazand un site pentru un film exceptional cred eu (cu toate ca inca nu l-am vazut dar cunosc cateva insight-uri). Intra si tu aici si vezi despre ce vorbesc. Ce eram si ce am devenit ca sa zic asa. Un regizor roman cu multe premii la festivale. Merita sa veniti la premiera de pe 15 septembrie de la Studio.

In rest incerc sa imi mentin zambetul si motivatia.. ca nu mi-a mai ramas nimic.

eXTReMe Tracker